Sabtu, 23 April 2011

Nak mug tu satu..




Sapa ambik mug ApiH ni??!!
time² nak buat air ni, ade je yang guna mug comei ni...
tak boleh beli sendiri ke mug....

Tengok mug ni, pilih mana satu...
lepas ni guna mug sendiri nak buat air k...



Mug yang boleh digunakan untuk melamar awek...

Sesuai untuk orang yang tak tau beza jenis minuman...


Untuk peminat StarWars


Polis atau askar boleh pakai mug ni...


Mug ke ni??

Mug ni memang best la... nak satu!!

Untuk orang yang tak ingat cara nak buat minuman

ApiH dah bagi beberapa pilihan mug...
so pergi beli sekarang...
ApiH nak minum jap dengan mug baru ni... heheee...

7 Komen:

Cik TeN10 berkata... Reply to comment

ohh.. bce entry ni trus teringat sal ex-bf.. msa gi universal studio japan ari tu.. ade beli satu set mug utk couple.. bentuk hati.. 1 wrnna merah 1 lagi hijau.. comel je..

ApiH berkata... Reply to comment

@ Cik TeN10

best nye...
so skrang mug tu ade lg ke? mesti comei kan mug tu.. hehee...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata... Reply to comment

xsuke guna nug... better guna kole jerk... tau ape itu kole????.. hehehe

ApiH berkata... Reply to comment

@ topimagine

hahaaa... tau kole tu ape... betul jgk kan... baik guna kole je...

Fyqa berkata... Reply to comment

hahaha. menrik la apih :)

mykhalis berkata... Reply to comment

serius cool.. blh ada pekat tak pekat tue,,

mOon jOhari berkata... Reply to comment

x comel...tp menarik, kreatif dan stylo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...