Jumaat, 8 April 2011

Hari ni hari Jumaat...

8Hari ni dah hari Jumaat, so esok adalah sabtu. Yahoooo...
Kenapa suka sangat hari sabtu??
Sebab hari sabtu adalah holiday... Cuti...
Kalau cuti, boleh dating... boleh jalan²... boleh macam²....
Best... best....

Bagi ApiH yang ulang alik 60km sehari, hari sabtu memang ditunggu-tunggu...
Kerja di kilang macam ApiH memang memenatkan...
So bila hari sabtu, boleh la rehat² dengan orang tersayang.. Heheee...

Tapi bila hari jumaat je, semua semangat nak pergi keje...
Ceria aje muka bila hari jumaat ni...
Bagi yang dah kawin ni, paham la klu ceria semacam tu kan... ehem... ehem...
Bagi yang bujang tu, duk berangan nak pergi dating kat mana esok... Hehee...

Ok la...
Jom semua buat keje...


6 Komen:

qasehraihan berkata... Reply to comment

esok saya skolah..huhuhu

topimagine berkata... Reply to comment

tiada cuti bagi ku :(

ApiH berkata... Reply to comment
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
ApiH berkata... Reply to comment

jangan bersedih... nanti cuti sekolah lagi lama.... heheee...

ApiH berkata... Reply to comment

takpe... kerja itu satu ibadah...

amny berkata... Reply to comment

sob3..lambat ag nak kawenn..huuhuuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...