Khamis, 21 April 2011

Eh!! Dah cukur ke belum ye...




Ni cukur ape pulak ApiH pagi² ni??
Lain macam je bunyinye ni...
Heheheee...

Jom tengok gambar bawah ni...















So kalau korang punya pun lupa nak cukur, tak perlu la malu atau segan...
Artis hollywood pun selamba aje bergambar...
Hahahaaaa...

14 Komen:

~~Ticer Wann~~ berkata... Reply to comment

selambenye dorang 2

Miss Tira berkata... Reply to comment

Seksi yang seksa mata memandang. Bluueeek. Muntah cecair hijau. Hahaha.

ApiH berkata... Reply to comment

@ ~~Tiger Wann~~


biase la artis... nanti mesti ade org ikut diaorg.. hehee..

ApiH berkata... Reply to comment

@ Miss Tira

Hahahaaaa.... tetiba muntah depan diaorang kan..

Cik TeN10 berkata... Reply to comment

ishkk3.. kantoi la.. hobi ko usha ketiak pmpuan ekk?.. haha ^.-

ApiH berkata... Reply to comment

@ Cik TeN10

hahahaaa... bukan usha.... tapi nak pempuan beringat sebelum pakai baju yang nampak ketiak... hahahaaa....

pendek kate, pakai la baju yg sopan skit... so x kisah la klu x cukur pun kan.. hahaaaa...

Koding berkata... Reply to comment

Sbb tu kena tutup aurat...
Tak perlu fikir psl cukur ke tak...

ApiH berkata... Reply to comment

@ Koding

yup betul tu.. di sini nak bagitau supaya tutup la aurat... banyak faedahnye selain dapat pahala...

mOon jOhari berkata... Reply to comment

...suka dmem bulu tiak pjg2...nk buat penyapu ke? hehehehe

ApiH berkata... Reply to comment

@ mOon jOhari

hahahaaaa... nak buat sapu ape tu cik moon?

mOon jOhari berkata... Reply to comment

..sapu pe lagi...sapu rOti la...hehehehe...<--- tetiba rOti lak!

ApiH berkata... Reply to comment

@ mOon jOhari

hahahaaaa... ingat buat sapu cat kan dinding tadi... tak pun buat berus lukisan...
buat sapu roti tak rata sangat...
hahahaaaa...

cik fa berkata... Reply to comment

hahha..lawak la..
muka cun..tp tettttttt

ApiH berkata... Reply to comment

hahaaa.. nak buat camne.. lupe nak cukur...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...