Selasa, 19 April 2011

Bau ape ni??

Sapa kentut dia bau wangi??
Sila kentut sekarang dan tarik nafas dalam²...
Wangi tak?
Kalau wangi, silap buat pemeriksaan di hospital dengan segera...
Heheee...



Kenapa hari ni citer pasal kentut plk ApiH??
Haaaaaaa.......

Hari ni ApiH nak berkongsi Rahsia Diri Melalui Kentut...
Sebelum ni dah ada blogger yang tulis pasal ni...
Tapi hari ni ApiH nak kongsi jugak dengan korang... Heheee...

Orang TIDAK JUJUR
Orang yang kalau kentut lalu menyalahkan orang lain.

Orang BINGUNG
Orang yang menahan kentutnya sampai berjam-jam.



Orang BERWAWASAN 2020
Orang yang tahu masa yang terbaik untuk kentut.



Orang SENGSARA
Orang yang ingin kentut tapi tidak boleh kentut.



Orang MISTERI
Orang yang kalau kentut, orang lain tidak ada yang tahu.



Orang GUGUP
Orang yang tiba-tiba terkentut bila di sergah.



Orang yang PERCAYA DIRI SENDIRI
Orang yang melepaskan kentutnya dengan bunyi yang amat lantang



Orang SADIS
Orang yang kentut di dalam selimut ketika di ranjang.



Orang PEMALU
Orang yang kentut tidak bunyi tapi gusar orang terbau kentutnya.




Orang yang STRATEGIK
Orang yang menyembunyikan kentutnya dengan tertawa terbahak-bahak biar orang lain tidak dapat mendengar bunyi kentutnya.



Orang BODOH
Orang yang kalau habis kentut menghirup nafas untuk mengganti angin kentutnya yang sudah keluar.



Orang PELIK
Orang yang boleh mengeluarkan kentut apabila di suruh



Orang SOMBONG
Orang yang sering mencium kentutnya sendiri dan bercerita akan keharuman kentutnya.



Orang RAMAH
Orang yang tidak kisah mencium kentut orang lain.



Orang yang tidak senang BERGAUL
Orang yang suka kentut bila berkumpul dengan teman-teman.




Orang AKUATIK
Orang kalau gemar kentutnya di dalam air



Orang ATLETIK
Orang kalau kentut sambil mengeluarkan tenaga dalam.




Orang JUJUR
Orang yang mengaku kalau habis kentut



Orang PINTAR
Orang yang boleh menghurai kandungan bau kentut orang lain seperti bau telur atau buah durian.



Orang KELAKAR
Orang yang bila ketawa sambil kentut

Orang yang ROMANTIK
Orang yang kentut bunyinya mendayu dan berirama merdu ketika sedang berdating



Orang yang TIDAK SIHAT
Orang yang bila batuk dia akan terkentut

Orang yang PANAS BARAN
Orang yang mudah marah bila terbau kentut walaupun kentutnya sendiri





Orang yang PELUPA
Orang yang tertanya-tanya bila terbau kentut padahal dia sendiri yang kentut

Orang yang GILA
Orang yang suka kentut tidak kira dimana dia berada walaupun di khalayak ramai termasuk dalam lif.


Orang yang VERSATILE
Orang yang kentut sambil ketawa.


 So korang dalam golongan yang mana satu? Heheee...

~just for fun~

16 Komen:

Munirah Johari berkata... Reply to comment

waahahahahaha...suka entri ni...npk nya mOon jenis Orang yang STRATEGIK...sambung gelak balik...haahahahahahahahaha

ApiH berkata... Reply to comment

@ Munirah Johari

bagus2... nanti klu nampak Munirah gelak tu, paham2 je la ye semua... heheheee...

Munirah Johari berkata... Reply to comment

ni dOk gelak lagi ni...hahahahaha... <--- maknanya tgh kentOt la niyh...hahahahaha

mykhalis berkata... Reply to comment

hehehe..memang mantap ahh..khalis ada jugak kat sini..segan je nak bagitau

ApiH berkata... Reply to comment

@ Munirah Johari

harap2 xde orang la kat sebelah time gelak tu.... hahaaaa...

ApiH berkata... Reply to comment

@ mykhalis

hahahaaa... biar la rahsia

nelly berkata... Reply to comment

tak ada golongan ~
hahaha

ApiH berkata... Reply to comment

@ nelly

ahahaaa... kalau tak tergolong dalam golongan atas tu, maknanye.... mmmm...

Bro Ery berkata... Reply to comment

Ouh sensitif isu ni. Errr, bak kata Siti Nurhaliza "Biarlah Rahsia". Hua hua hua..

P/s: Selalu Miss Tira komen hari ni Bro Ery (editor@2nd writer Cerita Tira) pula komen. Hehe.

nur ikhyar dee berkata... Reply to comment

gambar tu....

hahahahaha...nak gelak guling-guling jugak ^__^

ApiH berkata... Reply to comment

@ Bro Ery

hahahaaaa... kena letak 1 lagi golongan kat atas tu... golongan ORANG YANG BERAHSIA... hehee...

time kasih sudi komen.. hehee..

kucarkacir berkata... Reply to comment

wahhh,,
menarik entri nie..
hahah

ApiH berkata... Reply to comment

@ kucarkacir

time kasih... so tergolong dalam mana satu? heheee...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata... Reply to comment

bau yang suci lahir dari bunyi yang murni.. hahahaha

Koding berkata... Reply to comment

Sapa kentut... serta merta batal wuduknya..

ApiH berkata... Reply to comment

@ Koding

tepat sekali... bau camne skali pun, wuduk tetap batal kalau kentut...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...