Khamis, 21 April 2011

Anda berani??



Berani ape ni ApiH?
kitaorang ni pantang dicabar...
ce citer... ce citer....

Meh nak citer...

Bonifacio (Corsica) - 70 meter (230 ft) tinggi daripada Laut Mediterranean



Castellfolit de la Roca (Spain) - terletak pada ketinggian 50 meter

Manarola (Italy)


Ronda (Spain) - terletak di tepi ngarai sedalam 100 meter

Kalau diberi pilihan antara 4 tempat tinggal di atas, mana satu pilihan korang?

16 Komen:

NuruL SyuhadaH berkata... Reply to comment

giler ke wt uma kat situ?

ApiH berkata... Reply to comment

@ NuruL SyuhadaH

hahahaaa... orang gila pun tak sanggup rasanye...

mykhalis berkata... Reply to comment

rumah tepi curam je???gile betolll

ApiH berkata... Reply to comment

@ mykhalis

rumah lain dari yang lain... senang nak memancing tu... hahaa...

Miss Tira berkata... Reply to comment

Semua tak nak pilih. Eee, gayat le takut tinggi. -.-

FurBall berkata... Reply to comment

nak tinggal tempat macam nih gak..tp tade lah tinggi sgt pon..nak tepi laut..atas tanjung macam nih..pergh..mesti syok nye!!~_~

ApiH berkata... Reply to comment

@ Miss Tira

takpe2... boleh pilih yang rendah skit... heheee..

ApiH berkata... Reply to comment

@ FurBall

mmg syok la... tepi laut... boleh memancing... tengok matahari terbit atau terbenam... hehee...

Cik TeN10 berkata... Reply to comment

tanak ahh umah cmni.. menakutkan jekk..

ApiH berkata... Reply to comment

@ Cik TeN10

tutup mata la time masuk umah tu.. tak takut la nanti.. hehee...

Koding berkata... Reply to comment

Kegilaan orang kaya2 utk berumah di tempat tinggi ada di mana2...
Termasuk Malaysia...

ApiH berkata... Reply to comment

@ Koding

ape yang bagus rumah di tempat yang tinggi ni ye sampai berlumba2 nak buat umah kat tempat tinggi

mOon jOhari berkata... Reply to comment

MoOn berani dan sukakan cabaran <--- pOyO :p ...kalo en. apih adiahkan sebijik kat mOon kan best...

ApiH berkata... Reply to comment

@ mOon jOhari

hahahaaaa... rasenya banyak rumah yang kosong tu. cik moon pilih la satu...

mOon jOhari berkata... Reply to comment

kite nak yang x bape nk tengah 2..tengOk di posisi 75drjah...yyang cute 2...( nada ngada2...hahahaha)...hah carik2..terOpOng!

ApiH berkata... Reply to comment

@ mOon jOhari

hahahaa... kena panggil arkitek ni ukur dl bahagian mana tu..

tak berapa nak tengah, tepi la tu..
nak tengok kat posisi 75 darjah, kna pakai spec 3D ni.. hehehee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...