Jumaat, 24 Jun 2011

Ada apa dengan menara

Apa yang best kat menara ni...
macam sama aje dengan menara lain...































Ada sape² yang berani ke naik permainan atas menara ni?
ApiH pikir 100 kali dulu la kalau nak naik tu.. Heheee..

8 Komen:

eita berkata... Reply to comment

kalau saya memang takde fikir panjang punyer..memang konfem takkan naik.......huhuhuhu..gayat

NuruL SyuhadaH berkata... Reply to comment

giler!! tgk gamba pon da berdebar2 taw..huhu

ApiH berkata... Reply to comment

@ eita

hahaaa... yang rendah pun belum naik lg, nak naik yang tinggi camtu kan...

ApiH berkata... Reply to comment

@ NuruL SyuhadaH


tu la... gambor dah mengambarkan betapa kecut perut bila naik benda tu...

liyana berkata... Reply to comment

fuh gayat,..tinggi kkot'

naik menara tmg sari kt melaka pn dh gyt bbgai dh..

apik pehe berkata... Reply to comment

hahaha..givup awal2 la weh

apik pehe berkata... Reply to comment

lupe..jom la gath..hehehe

mykhalis berkata... Reply to comment

mau terkencing ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...