Khamis, 9 Jun 2011

Pelupa

Alamak.. terlupa nak pakai seluar..
aiyaaa.. terlupa mau pakai baju...
ayoyo.... terlupa mau pakai seluar...
Terlupa.. terlupa...

ni pun terlupa pakai seluar agaknya...

Kenapa kita jadi pelupa??
ade orang cakap sebab makan semut...
orang lain cakap sebab suka makan kepala ikan...

Tadi on the way nak pergi keje, ApiH terlupa nak isi minyak motor..
ApiH pergi keje naik motor je
jimat dan cepat sampai walau jalan jam.. hehee..



berbalik pada citer tadi, dah separuh jalan baru ApiH ingat minyak tak isi..
lalu highway, kawasan rehat baru ade pump station
dah la minyak sampai tahap kritikal nak habis...
terpaksa la perlahankan motor untuk mengurangkan penggunaan minyak (skema je ayat.. hahahaa..)
Alhamdulillah motor ApiH sempat sampai ke stesen minyak
kalau tak, menolak la motor pagi ni...
itulah akibat lupa...
akibat dari lupa jugak la, ApiH sampai lewat kat opis hari ni...
Boss jangan marah ye...





8 Komen:

Daddy Ziyyad berkata... Reply to comment

apa tuuuuuuuuu?

miahahhaa..sengal betul..baik buang aja tudung

ApiH berkata... Reply to comment

@ Daddy Ziyyad

buang tudung kan x tutup plk aurat atas.. hahahaaa...
mcm la dosa boleh kira separuh2..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata... Reply to comment

aku kadang2 ingat minyak moto xde.. tapi kalau leh hingga titisan terakhir baru la aku topup minyak :)

ApiH berkata... Reply to comment

@ Topimagine

hingga titisan terakhir tu... hahaa..
kot time titisan terakhir tu tengah2 jalan xde pump station, menolak la jawabnye.. hehee..

Azroy Kassim berkata... Reply to comment

Gua slalu isi x penuh.. Xde la berat sgt moto.. Haah

ApiH berkata... Reply to comment

@ Azroy Kassim

hahaaa.. satu idea yg bernas... tapi kalau badan kurus macam ApiH, xde hal isi penuh kot.. hahaa...

Isteri Encek Bard berkata... Reply to comment

melayu mudah lupa.. hehehheh

ApiH berkata... Reply to comment

@ Isteri Encek Bard

hahaaa... tapi kalau makan, enjoy tak lupa plk ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...