Selasa, 23 Ogos 2011

Berbikini di tepi pantai

Tajuk hangat di pagi hari di bulan Ramadhan. Dapat hangatkan badan selepas mandi hujan tadi. HeHee... ApiH taknak citer panjang memandangkan semua nak tengok gambar berbikini di tepi pantai ni kan. Jom layan...


Awek² sedang jogging di tepi pantai


Jom kita pergi main luncur air...

Tengok ape tu?

Pantai takde, kolam pun boleh la...


Sebenarnya gambar di atas menunjukkan pakaian renang atau bikini yang dipakai oleh sesetangah wanita Islam seperti di Asia Barat. Lebih sopan dan mungkin juga menutup aurat. Kat Malaysia ada jual tak pakaian camni?

6 Komen:

Daddy Ziyyad berkata... Reply to comment

saya dah tgk pakaian renang muslimah ni masa di australia..di malaysia tak nampak lagi org pakai

ApiH berkata... Reply to comment

@ Daddy Ziyyad

sedap mata memandang kalau semua wanita muslimah yang nak berenang, mandi di kolam atau pantai pakai camni...

Bidadari Syurga berkata... Reply to comment

benda baru makan masa... tetapi cool... dah ada satu

ApiH berkata... Reply to comment

@ Bidadari Syurga

yela.. nak cari kat kedai pun susah.. kalau untuk kanak2 banyak la kot...
dah ada ke? beli kat mana?

Niena Pengembara Ilahi berkata... Reply to comment

kt Malaysia ada, bnyak je.. klau persisiran pntai telok Kemang, PD mmg bnyak :D

ApiH berkata... Reply to comment

@ Niena Pengembara Ilahi

yeke? thanks for the info. kena cari satu ni untuk orang umah.. heheee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...