Khamis, 17 November 2011

Senyuman menggoda




Adakah senyuman artis di atas buat korang (lelaki) tergoda? Senyuman camne yang buat korang tergoda? Apa pun jawapan korang, entry Apih ni takde kaitan dengan gambar atas tu mahupun senyuman menggoda ;)


Jom kita tengok gambar kat bawah ni dan tengok kat mana yang sama.



















Senyuman yang konsisten kat semua gambar. Tak tau la gambar ni dah edit atau tak, yang pasti Apih tak edit apa² kat gambar atas tu. Apih just kongsi je ;)





11 Komen:

nabila azmi berkata... Reply to comment

smile can make people around us to smile too...=)=)

ApiH berkata... Reply to comment

@nabila azmi

yes u are right... let's smile :);)

Ezad Skytech berkata... Reply to comment

setiap gambar cara senyum tu hampir2 sama je...hee~

kak lang berkata... Reply to comment

bukn takat snyum je yg sama...posing muka tu pun 98% hmpir sama gak...

diana berkata... Reply to comment

kenapa banyak senyum mat saleh je nih??
heheheh..
senyum orang malaysia manis2 tau..
contohnya senyuman akak..ekekekek

ApiH berkata... Reply to comment

@Ezad Skytech

itu la.. macam patung plk.. sama je semua gambar..

ApiH berkata... Reply to comment

@kak lang

bukan senang nak buat sama camtu.. nanti boleh la kak lang cuba ye.. hehee..

ApiH berkata... Reply to comment

@diana

hahahaaaa.. yeke? senyuman manis mcm akak tu tak leh la letak kat sini. nanti ade yg tergoda kot.. ;)

KhaiRin berkata... Reply to comment

ni senyuman sepesen je
o dia x rfeti senyum?
gg jongang? hehehe

ApiH berkata... Reply to comment

@KhaiRin

yeke? heheheee.. senyum menggoda kot..

aKSARAfENDI berkata... Reply to comment

org Msia la yg pling suka snyum..
tp awek omputih tu xleh blah lak..
pose dgn snyuman yg sma n senget kepala yg sma..
mybe dia rasa pose mcm tu yg pling cntik dia bole buat kut..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...