Rabu, 14 September 2011

Pelajar Lelaki Selalu Bayangkan....


Gambar² di bawah adalah gambaran apa yang student lelaki selalu pikir atau bayangkan dalam kehidupan semasa belajar.  Apih sebagai bekas student pun selalu bayangkan benda² seperti dalam gambar² di bawah ni tapi bukan semua la. Heheee..












13 Komen:

Asyikin berkata... Reply to comment

hahaha, setuju sangat :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata... Reply to comment

hehehe.. aku xde pon bayngkan cm tu.. aku bayang kan duit j... tp lepas dah abis blaja ni br tau susah giler nk cr duit :(

Puteri berkata... Reply to comment

hahahah.. kalau dah student tu.. realiti nya adalah yg sebaliknya.. kan..kan...

Daddy Ziyyad berkata... Reply to comment

hahaha..dulu saya selalu bayangkan tak payah belajar..ekekeke

ApiH berkata... Reply to comment

@ Asyikin

hahaaaa... mesti pakwe Asyikin camtu kan masa study dl? hehee..

ApiH berkata... Reply to comment

@ Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine

bagus la camtu... dl mmg slalu pikir duit, sebab tu makan burger pun imagine macam makan kat restoran. nak makan sane tak mampu.. hehehee..

ApiH berkata... Reply to comment

@ Puteri

hahaaa... betul3. mmg camtu la student skrang...

ApiH berkata... Reply to comment

@ Daddy Ziyyad

hahaaaa... sama la tu. bayangkan duk umah lepak je...

Bidadari Syurga berkata... Reply to comment

bayang tu mcm tak lengkap tu... lelaki yang sopan santun sweet...

Cik Ila berkata... Reply to comment

setuju....

slm perkenalan..jumpa kat innit.. ;)

ApiH berkata... Reply to comment

@
Bidadari Syurga

hahaaaa... ada lagi x letak tu. x sopan nak letak.. hehee..

ApiH berkata... Reply to comment

@ Cik Ila

salam perkenalan ;)

KhaiRin berkata... Reply to comment

pemaleh la tewww

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...