Isnin, 31 Oktober 2011

Apabila Kalah..

Kekalahan Ganu pada pusingan akhir Piala Malaysia 2011 amat perit untuk Apih terima sebab Apih adalah orang Ganu dan penyokong pasukan Ganu dari dulu lagi. Tapi apa nak buat, belum rezeki pasukan Terengganu untuk bawa pulang Piala Malaysia tahun ni. 

Apa pun, Apih harap penyokong Terengganu terus setia menyokong pasukan Terengganu pada masa akan datang. Peteh Ganu Peteh...



Harap² takde la jadi camni lepas Ganu tewas hari tu...

6 Komen:

KhaiRin berkata... Reply to comment

ni over frust nonggeng ni

Daddy Ziyyad berkata... Reply to comment

tak apa apih...boleh cuba lagi tahun hadapan..ekekekekeke

ApiH berkata... Reply to comment

@ KhaiRin

itu la.. frust yg amat tu sampai camtu jadinye. haahahaaa..

ApiH berkata... Reply to comment

@ Daddy Ziyyad

yela. xde rezeki nok wat guane. Tahniah la.. hehee..

Syuxer berkata... Reply to comment

hahaah ni teruk benor frust nih bang heheh..dakpe bukan rezeki terengganu tahun neh,team demer dah kuat dah..:)

ApiH berkata... Reply to comment

@ Syuxer

hahaaa... not wak guane xde rezeki lagi.. memang frust la.. huhuuu..
cuba lagi tahun depan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...